U Myszki Agaty możesz robić zakupy internetowo lub osobiście w sklepie na warszawskim Ursynowie. Jeżeli żaden z tych sposobów Ci nie pasuje, możesz również złożyć zamówienie mailowo lub telefonicznie.
W sklepie internetowym zalogowani klienci mają różne ułatwienia, na przykład wgląd do historii swoich zamówień. Ale jeżeli nie chcesz się logować – to nie musisz, można kupować bez rejestrowania się.
Sklep Myszka Agata jest prowadzony przez jedna osobę i dlatego:
- zanim tutaj przyjedziesz, sprawdź w Kontakcie godziny i dni otwarcia, gdyż są nietypowe :)
- sprawdź na mapce jak dojść do sklepu – jest on trochę ukryty;
- może się również zdarzyć, że jestem chora, mam wakacje lub sprawy niemożliwe do przeniesienia na inny termin. O tym wszystkim informuję moich klientów i na stronie głównej i w Kontakcie.
Reguły sprzedaży i wysyłki
- Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.
- Do każdego zamówienia jest wystawiony paragon lub - na życzenie klienta - faktura VAT.
- Możliwe sposoby płatności za zakupy to przelew tradycyjny, blik na mój telefon 501708513, pobranie (tylko w Polsce) oraz płatność gotówką w sklepie stacjonarnym.
- U Myszki Agaty NIE MOŻNA PŁACIĆ KARTĄ.
- Zamówienia wysyłam na terenie kraju. W innych wypadkach proszę o kontakt.
- Koszty wysyłek zagranicznych wyliczam indywidualnie, zależnie od konkretnego zamówienia.
- Krajowe koszty wysyłki są zależne tylko od wybrego rodzaju wysyłki, a nie od wielkości czy wagi zamówienia.
- Przy zamówieniach powyżej 300 zł, klient nie płaci za przesyłkę.
- Przesyłka płatna pobraniowa kosztuje dodatkowo 5 zł.
- Potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest wiadomość wysłana na Twój adres mailowy.
- Przesyłkę staram się wysyłać w ciągu dwóch dni roboczych od złożenia zamówienia (dla przesyłki za pobraniem) lub od zaksięgowania wpłaty (przy płatności przelewem). Zazwyczaj jest to szybciej.
- Jeżeli sklep jest nieczynny w środy czy w czasie mojego urlopu – przesyłki są realizowane dopiero po moim powrocie. O mojej nieobecności informuję na stronie głównej oraz w Kontakcie.
Koszty przesyłek
Paczkomat przelew/blik na telefon 501708513 – 16 zł
Kurier InPost przelew/blik na telefon 501708513 – 17 zł
Paczkomat pobranie - 21 zł
Kurier InPost pobranie - 22 zł
Odbiór osobisty przelew/blik na telefon 501708513/gotówka – 0 zł
Przy zamówieniach od 300 zł, Klient nie płaci za przesyłkę.
Proszę pamiętać, że czas dotarcia przesyłki dodatkowo przedłuża się o weekendy i dni świąteczne. Z moich doświadczeń wynika, że przesyłka kurierska zazwyczaj idzie do klienta 1 dzień czyli otrzymuje on ją następnego roboczego dnia po nadaniu.
Jeżeli sklep jest nieczynny w środy czy w czasie mojego urlopu – przesyłki są realizowane dopiero po moim powrocie. O mojej nieobecności informuję na stronie głównej i na blogu.
Pakowanie
Dla mnie najważniejsze przy pakowaniu jest to, aby towar dotarł do klienta w stanie idealnym. Jednak jako firma zwracająca uwagę również na zdrowie naszej planety, ograniczam do minimum kupowanie kartonów i innych materiałów do pakowania. Staram się wykorzystywać powtórnie wszelkie pudełka, folie, wypełniacze. Jest to możliwe między innymi dzięki współpracy z firmami, które z kolei takie opakowania wyrzucają. Nie zdziw się więc, Drogi Kliencie, gdy Twoje zamówienie będzie zapakowane w pudełko po żelazku, a w środku oprócz wypełniaczy zobaczysz zazwyczaj wyrzucane pudełeczka czy kartoniki. Nie widzę potrzeby, aby kupować coś nowego, gdy można wykorzystać stare. Jednocześnie dzięki temu rozwiązaniu, nie muszę doliczać klientom do kosztów przesyłki ceny materiałów opakowaniowych.
Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługuje każdemu konsumentowi, który zawarł umowę sprzedaży na odległość. W ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru możesz zrezygnować z niego lub wymienić go na inny. Liczy się data dotarcia przesyłki na podany adres. Tutaj znajdziesz wzór formularza zwrotu oraz szczegółowe postępowanie. Jeżeli z jakiś względów minął ustawowy czas na zwrot towaru, a istnieje taka potrzeba, skontaktuj się ze mną. Ustalimy, co jeszcze da się zrobić. Jeżeli tylko mogę, staram się iść na rękę o czym dobrze wiedzą moi stali klienci.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rekomenduje dwustopniowe odstąpienie od umowy:
- poinformowanie sprzedającego o odstąpieniu telefonicznie lub mailowo,
- odesłanie otrzymanego produktu.
Dla mnie taka dwustopniowa forma jest bezpieczniejsza z tego względu, że sklep prowadzę sama i mogę na przykład być na wakacjach w czasie zwrotu przesyłki.
UWAGA! Nie odbieram zwrotów za pobraniem!
Reklamacja
Jeżeli pomimo moich starań jakiś artykuł musisz zareklamować, najlepiej skontaktuj się ze mną możliwie szybko telefonicznie lub mailowo. Dzięki temu możemy wspólnie ustalić, jakie wybrać najlepsze rozwiązanie. Zawsze staram się wymienić artykuł na pełnowartościowy, a gdy jest to niemożliwe, daję rabat, zwracam równowartość zamówienia wraz z kosztami przesyłek lub wspólnie szukamy innego wyjścia.
UWAGA! Nie odbieram paczek za pobraniem! Zanim odeślesz towar, skontaktuj się ze mną.
Wszystkim klientom życzę udanych zakupów!